Friday, August 19, 2016

// // Leave a Comment

Soaljawab buat duit dengan youtube video


Sudah 4 hari Panduan Buat Duit Dengan Youtube Video dilancarkan dan seperti yang dijangka panduan ini mendapat sambutan yang sangat menggalakkan. Mungkin masih ada yang masih berkira-kira untuk mendapatkan panduan menjana wang youtube ini kerana harga yang ditawarkan pun agak lumayan tetapi kalau dibandingkan dengan ilmu dan hasil yang diperoleh, ia sebenarnya sangat berbaloi untuk di miliki.

Saya sudah membuat channel sendiri setahun yang lepas dan sangat berpuas hati dengan apa yang saya kehendaki. Sayangnya panduan buat duit dengan youtube video baru lahir. Jika tidak mungkin saya berjaya menjana wang melalui youtube dalam jangka masa yang singkat dengan lebih baik lagi.

Bagi yang masih berbelah bagi mendapatkan panduan ini disebabkan oleh persoalan-persoalan yang masih belum terjawab, berikut ialah soaljawab berkaitan dengan panduan buat duit dengan youtube video.

S: Boleh jelaskan sekali lagi secara ringkas apa itu Duit Video?
J: Duit video ni adalah 30 lebih video tutorial yang akan tunjukkan anda langkah demi langkah untuk buat income melalui Youtube. Anda juga akan diberi pilihan untuk upgrade ke pakej Advance di mana anda akan dapat 8 minggu LIVE Webinar bersama tuan Gobala Krishnan, lesen reseller dan juga bonus-bonus hebat yang lain seperti software yang akan mempercepatkan lagi proses anda untuk jana wang di Youtube.

S: Saya newbie, boleh ke saya buat sistem Duit Video ni? Saya tak reti la buat video..
J: Semua orang boleh buat income melalui video Youtube ni, tak kisah la anda newbie ke otai ke.. semua adalah sama. Kami sendiri pun mula dari zero dalam niche kami di Youtube, dan kami berjaya buat 4 angka dalam masa sebulan. Kami akan tunjukkan anda cara senang untuk buat video.

S: Ada perlukan modal lain lagi ke selepas beli Duit Video? 
J: Kalau anda dah ada laptop/pc dan internet, anda dah tak perlu modal lain lagi. Itu yang bestnya. Tapi kalau anda tiada laptop/pc pun, anda boleh buat video dengan gunakan Smartphone anda :)

S: Adakah income saya nanti datang dari program Adsense sahaja? 
J: Tidak. Sebenarnya bukan Adsense sahaja, anda jugak boleh terima komisyen dari program Shareable atau program-program affiliate lain termasuk affiliate tempatan seperti Lazada, Zalora dan sebagainya. Kami akan tunjukkan anda caranya nanti.

S: Saya jenis pemalu dan tak pernah pun tayang muka kat video. Boleh ke?
J: Hehe..sebab tu kami dah bagitau dalam surat jualan kami, anda tak perlu ada muka ensem pun, tak perlu muka cun pun, anda boleh buat income Youtube ini dengan rakam screen pc anda pun boleh, rakam tangan anda sahaja tengah main game atau apps lain pun boleh :)

S: Ada jaminan tak? 
J: Of course ada.. Jika anda sudah ikut apa yang kami kongsikan kepada anda langkah demi langkah, anda perlu tunjuk bukti kepada kami yang anda tak berjaya buat satu sen pun melalui panduan ini, jadi kami akan pulangkan 100% duit anda. Jaminan ini sah dalam masa 30 hari selepas pembelian anda sahaja.


0 comments:

Post a Comment